Hands up for us!

Haeej!
Detta är mitt första inlägg i våran nya asfestliga blogg! Sandra som skriver. Idag har vi, den såkallade "trion" varit på Torp och snabbhandlat. Vi hade ca. 40 minuter på oss men jag tror vi roffade åt oss vad vi ville ha till imorgon iaf. Vi alla i "trion" skall ha kavaj, dock inte likadana! Fick också uppslängt rakt i ansiktet "du har ju fan ingen stil Sandra". Linn blev lite frustrerad över att jag inte gillade den rosa kavajen som hon ville att Becca skulle köpa tills imorgon, så det blev en likadan fast svart ist.

Imorgon är det nyår vilket givetvis innebär fest för oss partypinglor från edsgatan 1c. Jag minns från varje år att det varit samma hets inför nyår, man köper nya kläder och vill ha en as kul kväll men festen känns alltid avlängsen, lika så i år. Litar dock på övergången från 2010 till 2011 och det kommer bli ett toppen år med massa festligheter.

Becca och Linn står i hallen och tar bilder på allt dem inhandlat idag, jag ser inte detta som något smärre intresse så jag tror jag hoppar det om inte dom vill göra det åt mig förståss.

Så.. Keep in touch, snart kommer bilder!
Sandra den yngste.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0