All I want is you

Nu har dammsugaren gått varm här på edsgatan, jag och linn har sprungit runt och städat som galningar. Jag har legat på golvet på toa och skrubbat med en disktrasa i klorin. Linn (jag) har skruat golvet, Linn började med att hälla ut ajax och vatten över hela golvet (översvämmning) så jag fick ta över och skura bort det blöta med två påsar på fötterna, men nu är det väldans rent och fint här på Edsgatan ett C.

Linns mamma ringde precis och berättade att hon ville att vi skulle spela in en ny cover vilket vi givetvis skall göra, alldeles strax går jag bort med filmkameran till Linns soffa och så spelar vi in en ny. Detta gången ändrar vi sånggenre lite.. Hehehe. Spännande.
Daniel har åkt hem så nu är det bara jag och Linnsan här i stugan igen. Snart är det väl dags att ta tag i alla dessa saker vi skall göra idag.

*Laga mat
*Slänga skräp
*Duscha
*Göra oss i ordning
*Möta Jenny (Linns kusin) som anländer med tåget från Stockholm
*Åka och dansa oss svettiga på Lippan.

Superbra dag låter detta som ajjemän!

jikio
Jag och min fina man.

joijo
Världens finaste kille i hela världen har jag, tiihih.
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Nu e det så att Jenny INTE e Linns kusin men MIN kusins dotter:-) Vill bara rätta dej Sandra för Linn har fått detta om bakfoten tydligen.... Men duktigt att ni städar:-) Med tanke på att jag fick ett samtal om att städa för er:-)

2011-01-06 @ 00:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0