Crazy Crazy Night

Hej gullisar! Detta blir de första inlägget i år 2011. Nyår blev inte som planerat men det blev förbannat roligt. Kan det bli annat utan Sandra?! Först lagade vi god mat här hemma med massa söta vänner som kom på besök och åt mat med oss. Sen drack vi några öl innan alla drog vidare. Alla drog till olika ställen så vi visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen, alltså (jag Sandra och Rebecca). Slutade iallfall med att Rebecca stannade hemma och surade och jag och Sandra drog vidare till lipz, trodde inte det skulle vara speciellt mycket folk där på nyår men det visade sig att det var raka motsatsen! Det var sjuuukt mycket folk där (Aldrig varit med om så mycket folk på lipz innan.) Och jävligt roligt. Det blev en väldigt nykter kväll för vår del. Drack bara några öl innan och sen på lipz blev det en öl var. Vi hade så mycket annat skoj för oss så vi hann inte tänka på alkoholen just då. Hade massa "hemliga busgrejer" för oss! hähu, nej nu orkar jag inte skriva mer, jag ska snart gå och lägga mig. Fredrik är ju inte den lättaste att prata med i det tillståndet han är i just nu.. -.- jaja. Jag och sandra sitter här och njuter av det nya året som ska bli amazing.

Här kommer några bilder från kvällen iallafall! :)

Puss på er




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0