Hakuna Matata,

idoldbild
Innan jag dör vill jag få timons autograf, han är så härlig. Hans inställning till livet, hans leende och framför allt, hans humor! Om ni kollar på bilden, så ser ni hans outstanding-fina leende och glöm inte att notera hans pekfinger, han håller upp fingret precis som att han fått en briljant idé! Jag tror att han fått en idé om hur han och pumba skall fixa mat. Eller hur man klär ut sig till en maskerad på bästa sätt. Men egentligen, det har ingen betydelse, han är glad och utstrålar en fantastisk glädje!
Ville bara dela med mig av detta, så varje gång ni ser någon lycklig, glad, busig människa, tänk på Timon. Lovar, han kommer uppskatta det! Shine on.

Hakuna matata / Sandra
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0