I think it's time to let you know

Hallååå! Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet. Jag är hemma i stömstad nu så sviker edsgatan inatt, men kommer hem och ger lägenheten lite kärlek imorgon igen. :)

Dagen har gått hyfsat bra ändå. Försov oss imorse och hann ändå i god tid till jobbet! Sandra och Daniel är också i Strömstad nu så fick finbesök av dem på två av mina raster iallfall. Sen var det Susannes sista dag idag. Jätte tråkigt verkligen. Men hon hittar nog något bra snart! Nu ska jag iallfall gosa mig ner i sängen med chips cola och filmen Georgia rules.

Här får ni några bilder från bilresan imorse!:) Hade en jätte gosig lillebror brevid mig i bilen som låg och sov som en liten bebis på min axel, sötnosen!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0