it's only fair cause everything you did to me I did to you

dagen har varit helt kanon so far, Ida ringde och väckte mig klockan 11 och tur va de för annars hade jag nog försovit mig haha.. packade klart det sista och 14.12 satt jag på tåget mot göte-la-borg. hejdå edsgatan för ett tag !



tågbyte i göteborg då, fick sitta i 1 timme och vänta på nästa tåg som jag nu suttit på i en halvtimme. om ca. 2 och en halvtimme är jag framme i växjö, där ida kommer och hämtar mig och så blir det rakavägen hem till henne och johannes lägenhet i ingelstad där dom kommer bjuda på kycklinggratäng med pressadpotatis och sallad med fetaost ! längtar så sjukligt mycket tills jag är framme och jag kommer verkligen kramaihjäl ida (läs: kramaihjäl)!!




xoxo Becca
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0