Miss Blue

Hej och gott nytt år alla!
Igår drog jag och Linn till Lipz som hon redan berättat om, det var roligt roligt faktiskt. Vid halv två tiden så gick vi till sibylla och åt pommes och väntade på bussen som förövrigt var gratis!!! Wieeeee tänkte vi. Ungefär en timme senare kommer Daniel, min boyfriend inramlandes full som ett ägg! Astrevligt. Min sömn iår har inte varit på topp, somnade halv nio imorse, jag lider av allvarliga sömnproblem.

Nu många om och men senare sitter jag i Lilla edet hos Daniel och bloggar lite medans han hänger upp en ljusstake (?) aja mongo. Förut åkte vi på en liten rundtur i lillaedet, jag har nämligen aldrig varit i centrum innan men nu.. Nu kan jag hela byn utantill! Höhö.

Imorgonbitti åker vi till Vänersborg och hämtar upp Linn med syskon och åker hem till Strömstad med Daniel. Åker väl antagligen hem på måndag eller tisdag igen skulle jag kunna tänka mig. Snart är det dags för mig att ta tag i allt med min skolgång också, lång historia. För att göra den kort skulle jag väl kunna säga att jag skulle tagit studenten iår 2011 men det ser inte ljust ut för den händelsen just nu men jag är inte deppig. Har ju haft mina anledningar och antagligen kommer jag gå om halva tvåan på samhällsprogrammet på birgersjöberg gymnasiet i vänersborg. Awesome!

Detta var väl ungefär vad jag hade att säga idag. Återkommer med bilder och mer smaskigheter imorgon, vi alla väntar ivrigt på Beccas första inlägg förståss!

Sandra, den yngste
jg
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0