Take a picture, it will last a lifetime

Här kommer ett stjärnspeckat Bild-inlägg. Enjoy!
fds
En dag förra veckan hade vi Linns lillebror Marius på besök på edsgatan, då var det tvspel som gällde. Här utmanar han Daniel i bilspel.

fe
Är det bara jag som redan brutit emot nyårslöftet? Kunde inte hålla mig, ostbollar är gott.

fd
Ville bara lägga ut en liten bild på hur jag ser ut när jag koncentrerar mig, såhär brukar det se ut. Öppen mun och halvstängda ögon, det är riktigt fint. Ibland om man har tur hänger tungan ut genom munnen också.

vdsvd
Här är Rebecca när hon gör sig i ordning på nyårsafton. Chillprill.

dsafs
Gissa djuret?
 v
Detta shotglas fick jag av Linn i födelsedagspresent, riktigt grymt! (y)

¨äå
Jag hälsar gottnytt år från soffan här, hoppas att ni är bättre än mig på att följa nyårslöften. Hehehe, har aldrig varit min starka sida faktiskt. Har lovat mig själv i 5 år nu att sluta äta godis, och vad händer? Jag slutar äta godis men börjar äta chips ist, hehehe. Jag gillar inte ens chips.

Hade gött! / Sandra
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0