Happy New Year

Godmorgon allesammans! :)

Nu äntligen har vi vaknat, och denna morgon har varit lite knepig.. Jag vaknar av att Rebecca sitter och spelar in godmorgon filmer och sen skickar till mig? haha, hon är inte normal har jag konstaterat.Snart ska vi börja göra oss iordning inför kvällen, men kanske börja med att gå och köpa någon go cider att dricka på? Om jag ens ska dricka?!  jaja, bröd kan vi ju köpa iallfall för jag hungrar snart ihjäl!

Vi har precis kopplat in högtalarna sen vi möblerade om i vårt vardagsrum, så nu lyssnar vi på as bra musik och försöker vakna till liv, vi får väl se hur mycket grannarna uppskattar det! (dom tål inte ens fläkten). haha hejdå

En snygg sexig morgonhälsning från edsgatan1C
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0