I'm a dancefloor lover!

Godkväll och Gott nytt år kära vänner!
Nu har vi precis gjort oss färdiga för kvällen och sitter här på edsgatan och väntar in några kompisar som kommer hit på middag. Vi har fortfarande inte hittat en lämplig fest för oss ikväll, det blir antagligen så att vi drar till Lipz och skakar rumpa hela kvällen. Tidigare idag skrev jag ett inlägg som... FÖRSVANN! Däribland nämnde jag att vi dunkar våran bas som aldrig förr, vad tror ni hände? Vi är tre unga tjejer som bor i ett 4 våningshus med gamlingar.. Grannern ovanför kom givetvis ner och sa åt oss att sänka, becca blev arg och gick därifrån så linn fick ta konfrontationen med gamligen. Vi sänkte för stunden men nu är vårat dunka dunka tillbaks! fint. Nyår för mig är en dag där man firar in det nya året, alltså 2011. Kan väl inte direkt påstå att 2010 var det bästa året i min egen historia men det andra halvåret har varit awesome! Starten tog musten ur mig men nu är jag tillbaka, starkare än någonsin.


Nu ropas det från köket att det är dags att börja laga maten.

Om en liten stund kommer det upp lite bilder från edsgatan! Keep in touch!!!!
Sandra, den yngste.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0