I'll fall asleep tonight, because that brings me closer to you.

Det har varit en perfekt dag idag nästan (hade vart roligt att träffa patrik, men den som väntar på något gott..) .. nu är trött som ett jävla svin rent ut sagt och kommer somna vilken minut som helst, måste bara pallra min feta röv (ja den är fet! fråga ida) ut och röka innan jag somnar, efter att ha vart tvungen att inte röka på tre timmar tidigare idag (mellan göteborg och växjö) så känner jag mig lite extra sugen på att totalt sabba mina redan sönder rökta lungor hehehe.


gillar denna bilden för att mitt leénde ser verkligen äkta ut!


som sagt, nu ska jag sova och hoppas ni också får sova gott !

xoxo Becca den äldste och !?klokaste?! (skojja hehehe)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0