Make love, not war.

Hejsan kära vänner.
Jag och Linn har kämpat väldigt länge med våran fina cover vi precis lade in här på bloggen, hoppas att ni gillade den. Det gjorde vi. Nu sitter vi här i lägenheten igen, lite tyst utan Rebecca som åkt till Småland för att antagligen stanna där med sina vänner ett tag. Vi sitter och kämpar för fullt med våran bloggdesign, det är inte lätt när man vill vara på topp!

När jag väl skriver här så måste jag passa på att tipsa om en oerhört bra film, Midnight Express. Kan inte förklara den utan den måste ses och reflekteras med egna ögon, helt genialisk film tycker jag (och daniel). Ikväll vill jag kolla på dokumentären "world at war" men jag vågar varken sätta på eller fråga Linn om jag får kolla på det, tror inte hon är särskillt intresserad av det faktiskt. Dokumentären är över 2000 timmar och handlar om andra världskriget, Linn kommer "älska" det. Höhö.

Fredrik har bunkrat upp med chips och ligger och rapar i soffan framför två och en halv man.
På tal om det så måste jag göra massa viktiga saker imorgon, ringa min tandläkare och skjuta upp tiden en gång till (har gjort det i ett år nu), jag hatar tandläkarn. Jag hatar den där luftsugen dom använder för att suga upp allt saliv, det blir så törrt och äckligt i käften. Jag skall också försöka ringa skolan imorgon och försöka tvinga in mig i en klass nu efter jullovet. Sen så vill jag sola också men det är rätt långt att gå till meddo ca. 250 meter. Snöar ute idag. Halt ute imorgon. Man blir blöt i skon. Man blir blöt på socken. Man tar av sig skon. Man gör fotavtryck inomhus och sen blir man förkyld.

Detta var ungefär vad jag hade att säga för studen men jag återkommer såklart inom en snar framtid. Jag och Linn skall fortsätta under kvällen/natten med fler läckra covers. Keep in touch!

cfsa
Här har vi Linn på ett läger, hon dricker saft (ej rödvin).

Sandra, den yngste.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0