Screaming people

Nu har jag och Linn sprungit runt på stan ett tag, jag fick en förjävla skoskav så jag fick gå in på lindex och köpa mig ett par strumpor! Jag köpte nämligen ett par nya skor i förrgår av min kära kusin på Stadium:
fedgsw
Här är skorna, väldigt snygga men jag rekomenderar dem inte till längre promenader. Dödsdömt.
Måste också tillägga att jag ÄLSKAR läs (ironi) barnfamiljer när man skall ta en fika, jag och linn gick och satte oss på ett fik här i stan som är känt för att vara lugnt för att vi ville ha lugn och ro. Men tro fan det, när vi hade satt oss märkte vi till våran förvåning att det satt TVÅ barnfamiljer med ca. 4 barn vardera bredvid. Barnen fick inte leka utomhus utan föräldrarna så de kom på en lek de kunde leka inomhus istället. Tror den hette "springa och skrika så högt och snabbt som går", det blev iaf en snabb fika.
few
Jag är arg för att det alltid är så mycket folk på banken.

dsds
Linn sitter och smygler mot småbarn mittemot, peddobear?

vgfds
Detta förgyllde baksidan på festisen, väldigt bra tycker jag! Gör detta mot alla era vänner idag :)

cool
Avslutar med en bild på mig och linn sittandes på swedbank, notera linns körkort. Vill ni se bilden och zooma in så vrid bilden ;).

Nu skall jag göra det roligaste som finns i hela världen (<3) betala min telefonräkning på 1700 :- <3

Sandra
1 kommentarer
Postat av: laserturken

Hej

2011-01-04 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0